Un site bun sau 10 slabe ?
Am avut mai multi clienti care s-au gandit ca daca isi cumpara 10 domenii si isi fac „piese-auto-bucuresti.ro” „piese-auto-timisoara.ro” etc, vor avea succes mai mare si vor reusi sa vanda mai mult. Aceasta strategie poate sa fie buna, doar in cazul in care bugetul este mare si se lucreaza la toate 10. DAR, cum majoritatea detin un CSV si fac import cu aceleasi denumiri, este clar ca va exista un continut duplicat si rezultatele mai mult ca sigur nu vor fi unele placute.
Totusi, in cazul site-urilor de prezentare, daca aveti un buget mare si puteti face optimizare seo pentru toate, va recomandam sa abordati strategia de mai sus, si sa realizati 2-3 site-uri bune, pe anumite cuvinte cheie. Cu totii stim ca un site in domeniul curateniei (sau tractari auto) este greu de urcat pe prima pozitie, competitia fiind una foarte mare in orasele mari. Daca aveti mai multe filiale sau puncte de lucru deschise in oras, exista varianta sa obtineti un profit mai mare, lumea va gaseste mai usor si mai rapid. Insa, daca aveti filiale slabe, ascunse prin cartiere nepopulate, atunci nu veti avea succes. Lucrurile sunt destul de clare insa a trebuit sa scriem acest articol deoarece primim des intrebarea „Sa-mi fac mai multe site-uri sau sa ma concentrez pe unul?”.
Succes!