Un sfat pentru antreprenorii online, focus pe un oras
Ne-am concentrat cu un website (domeniu) astfel incat sa il aducem pe primele pozitii in toata Romania, intr-o competitie extrem de mare, unde pe fiecare oras exista cel putin 20 site-uri. Asa a dorit clientul. Lucru total gresit. Asadar, acum am refacut campania si ne concentram munca pe un oras, apoi construim alt website si ne concentram pe alt oras. Aceasta este strategia potrivita (din punctul nostru de vedere) atunci cand vine vorba de competitie de ordinul miilor de site-uri. Este practic imposibil sa poti sa ajungi in top pe toate orasele (discutam despre site de prestari de servicii). Noi in momentul de fata SEOINVEST l-am nisat pe Constanta, pentru ca si aici avem o competitie uriasa.
Si acum vom urmari rezultatele pe urmatoarele luni, speram sa fie unele cat mai bune si sa ne extindem pe alte tari. In alta ordine de idei, daca tot discutam despre „target-uri”, mare atentie la continut si la calitatea lui. In ultima perioada am vazut aceleasi strategii invechite de a ridica un website, respectiv continut cu cuvinte cheie repetate de 10.000 ori si multe alte probleme vechi, pe care credeam ca lumea le-a depasit. Succes!