Companiile mari au bugete pentru a investi in campanii SEO. Dar ce ne facem cu micii antreprenori, cei care abia reusesc sa stranga cateva sute de euro pentru a-si putea face un site de prezentare.

Zilele trecute am fost contactat de catre un client din Constanta care dorea sa isi faca un site de prezentare pentru o firma de transport. Uneori, este mai simplu sa convingi un client sa construiasca site-ul fara sa ii spui ca fara SEO sau publicitate platita, site-ul este degeaba, fiind doar o carte de vizita online. Se intampla foarte rar ca site-ul sa fie indexat si sa apara printre primele rezultate pe cuvintele cheie de interes, mai ales atunci cand competitia este mare.

Clientul s-a speriat cand a inteles ce inseamna o prezenta online si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmeze, in cazul in care doreste rezultate semnificative.

Recomandarea este urmatoarea:

In cazul in care proiectul dumneavoastra este unul de lunga durata, incercati sa investiti cat mai mult in SEO si publicitate. Analizati cu atentie toate firmele care ofera servicii de SEO si consultati mai multe persoane pentru a lua o decizie corecta.