optimizare seo - cati bani sunteti dispusi sa investiti in afacereInvestitiile intr-o afacere  locala (inclusive promovare) sunt de ordinal zecilor de mii de euro in cele mai multe domenii, insa, atunci cand vine vorba de o campanile de optimizare seo si administrare, foarte multi proprietari nu inteleg avantajele unei pozitionari printre primele rezultate in google, pe anumite cuvinte cheie. Avem clienti care au inteles ca o campanie sanatoasa dureaza mai multe luni si ca rezultatele nu pot sa apara peste noapte. Avem clienti care au inteles ca depinde foarte mult de competitie, de nisa, de tot ce inseamna implicare si responsabilitate. Din pacate, avem si clienti (sau am avut) care s-au speriat atunci cand a venit vorba de o campanie in valoare de 100 euro pe luna.

De-a lungul celor 10 ani de experienta in acest domeniu, am vazut foarte multi care au reusit, insa si mai multi cei care au dat gres, majoritatea renuntand dupa primele 2 luni (sau chiar mai repede). Exista o parere ca banii se vor castiga peste noapte daca iti construiesti un magazin online sau orice alta afacere online (prestari servicii etc). Ei bine nu, va pot asigura ca este nevoie de foarte multa munca, de oameni care va pot ajuta in luarea celor mai bune decizii, de oameni care au experienta inclusiv in afaceri si nu stapanesc doar mediul it. Seoinvest Romania este un proiect in care se lucreaza foarte mult cu clientul, suportul online sau telefonic are un rol important, evident clientul la inceput de drum este dezorientat si are nevoie de sprijin avizat.

Atunci cand ai deja o afacere care aduce profit online si bani,  poti spune ca poti ajuta clientul in tot ce inseamna partea legala, de marketing, de publicitate, strategie online si design. In final, va pot spune ca am vazut siteuri care au costat peste 1.000 euro si nu au succes deloc, dar in acelasi timp am vazut siteuri care au costat 100 euro si se bucura de clienti din toata Romania.

Sfaturile de astazi: construiti cu atentie, nu neglijati mediul online, apelati la oameni de incredere.