5 modificari de text si imagini pot inseamna chiar si 10 modificari, insa…
Fiecare contract realizat contine, printre altele, specificatia clara ca dupa realizarea unui website / magazin online etc, oferim 5 modificari ulterioare gratuite (de text / imagini). Ce inseamna acest lucru, desi consideram ca este foarte clar, lucru care a fost si pentru clienti, pana acum 2 zile. In primul rand asteptam toate detaliile pe mail (informatii pe care sa le punem in pagina de contact, despre noi etc, imagini pe care sa le folosim, functii pe care doreste clientul sa le activam). Siteul este realizat conform cerintelor si conform detaliilor furnizate. Apoi, clientul vede siteul finalizat, nu se pricepe deloc la calculatoare, asadar sa spunem ca vrea sa ii modificam adresa de contact (poate si-a schimbat adresa intre timp) sau poate doreste sa renunte la anumite informatii / poze. Acest lucru il facem de 5 ori GRATUIT, pentru ca intelegem ca sunt si oameni in varsta care chiar nu stiu sa foloseasca un laptop / calculator. Insa, atunci cand clientul nu isi face timp sa citeasca tot meniul panoului de administrare (in limba romana, cu explicatii si absolut tot ce este necesar), nu doreste sa se intereseze cu o cautare pe google „platforma wordpress, cum sa adaug un produs” si prefera sa ne puna sa facem 50 de modificari gratuite, iar apoi doreste sa adaugam gratuit functii suplimentare, atunci inseamna ca amabilitatea noastra este inteleasa gresit. De foarte multe ori am depasit chiar si de 10 ori modificarile precizate in contract, insa nu am cerut nici o suma suplimentara, pentru a nu supara clientul. Recent, am intampinat aceasta situatie, iar brusc clientului i-a parut rau ca a lucrat, desi am facut peste 10 modificari gratuite. De foarte multe ori, atunci cand doresti sa oferi servicii de calitate la un pret foarte mic, esti nevoit sa suporti si atitudine, sa fii injurat sau altele.